środa, 2 stycznia 2013

Klopsiki z pieczarkami


Mięso mielone najlepiej na doczekaniu zmielić w rzeźnika i samemu doprawić w domu, robiłam je kiedyś z gotowego mięsa klopsikowego, przyprawionego, kupionego na tacce i powiem szczerze, że szału z nim nie było...  co do pieczarek najlepiej sprawdzają się te małe, wtedy bardzo efektownie wyglądają pocięte w plasterki. 

Składniki
  • 0,5 kg mięsa mielonego
  • 0,5 kg pieczarek 
  • ziele angielskie
  • liść laurowy
  • 4 łyżki ketchupu pikantnego
Sposób
Z mięsa mielonego zrobić małe kuleczki i usmażyć je na tłuszczu. Pieczarki pokroić w plastry (gdy za duże to plaster przekroić na pół) i usmażyć, dodać ziele angielskie, liście laurowe oraz ketchup. Wszystko razem zamieszać, zagotować i dodać usmażone kuleczki z mięsa mielonego.


























5 komentarzy:

  1. aż slinka cieknie, na takie właśnie danie mam teraz ochotę :)
    pozdrawiam ciepło,
    szana :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakowicie wygląda! własnie sobie uświadomiłam, że bardzo dawno nie jadłam pieczarek... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak u mnie pieczarki to praktycznie podstawa kuchni;)

      Usuń
  3. apetycznie się prezentuje:) uwielbiam grzybki, więc to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne. Na pewno idealne na przekąskę na wykałaczkach :)

    OdpowiedzUsuń